CBSé Yerba Maté Guaraná Energía, 500 mg
Kod: CBS4603Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
CBSé Yerba Maté Guaraná Energia, 500 mg
Mieszanka yerba mate i ziół połączona jest z naturalnym ekstraktem z guarany pozyskiwanym z czerwonych jagód brazylijskiej rośliny. Połączenie z nutą smaku guarany, ale zachowujące świeżość pysznej mate. Idealny do łączenia z cytrusowymi przysmakami, w których poczujesz świeżość zapewnianą przez jego składniki.
- Yerba wspomaga odchudzanie i kontrolę wagi
- Yerba wspomaga eliminację wody z organizmu
- Yerba działa jako przeciwutleniacz
- Yerba odświeża organizm
- Yerba wspomaga prawidłowe funkcjonowanie mięśni i układu krążenia
- Guarana zwiększa energię i zmniejsza zmęczenie
- Guarana wspomaga witalność fizyczną i psychiczną
- Guarana wspomaga kontrolę wagi i metabolizm tłuszczów
- Guarana wspomaga trawienie i układ odpornościowy
Skład:
Yerba mate, mięta, aloes cytrynowy, ekstrakt z guarany, naturalny aromat (guarana)
Instrukcje dotyczące przygotowania:
![]() |
1. ZALAĆ YERBA MATE Napełnij tykwę w około 3/4 yerba mate. |
![]() |
2. SHARE Odwróć tykwę i potrząśnij nią |
![]() |
3. PIERWSZE MIEJSCE Wlej niewielką ilość letniej wody do tykwy, aby zwilżyć liście |
![]() |
4. DRUGIE UTWARDZANIE Włóż bombillę i powoli wlej gorącą wodę o temperaturze około 80°C (nie wlewaj wrzątku) |
Zawartość opakowania: 500 gramów
Kraj pochodzenia: Argentyna
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Čaje |
---|---|
Waga: | 0.5 kg |
EAN: | 7790710334603 |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
CBSé to argentyńska marka, która rewolucjonizuje świat yerba mate dzięki szerokiej gamie produktów i doświadczeń. Jest pionierem w łączeniu yerba mate z ziołami i może pochwalić się bogatą historią innowacji – od skromnego garażu po dwie duże fabryki. Firma CBSé osiągnęła takie kamienie milowe, jak włączenie mate do kodeksu żywnościowego oraz wprowadzenie kategorii premium. CBSé jest zdeterminowana, aby stale wprowadzać innowacje, zmieniać postrzeganie yerba mate i dzielić się jej smakiem oraz radością na całym świecie. Marka przestrzega wartości takich jak orientacja na klienta i kreatywność, tworząc emocjonalną więź z konsumentami na ich drodze.