Nákupní rádce
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Nie otrzymałem kuponu rabatowego na pierwsze zakupy.
Możliwe, że e-mail z kuponem rabatowym trafił do folderu spamu lub promocji. Sprawdź te foldery w pierwszej kolejności. Jeśli kuponu nie znajdziesz, skontaktuj się z nami pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl.
Nie mogę wykorzystać kuponu rabatowego.
Jeśli kupon rabatowy dotyczy pierwszego zakupu, można go użyć tylko przy zamówieniach powyżej 175 PLN. Sprawdź wartość zamówienia bez kosztów dostawy, a także ważność kuponu, która jest podana w e-mailu. Jeśli spełniasz wszystkie warunki, a kupon nadal nie działa, skontaktuj się z nami pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl.
Chcę zmienić zawartość zamówienia.
W takim przypadku skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl. Zamówienia wysyłamy tego samego lub następnego dnia, więc ważne jest, aby skontaktować się z nami szybko, zanim zamówienie zostanie wysłane.
Chcę zwrócić lub zareklamować produkt.
Zwrot i reklamację można zgłosić za pośrednictwem naszego formularza online, który znajdziesz TUTAJ.
Chcę anulować zamówienie.
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl, a my ręcznie anulujemy Twoje zamówienie.
Nie działa mi płatność kartą przez bramkę Comgate.
Jeśli nie udała się płatność przez bramkę, wkrótce otrzymasz e-mail z przyciskiem do ponownej płatności (sprawdź także folder spamu i promocji). Jeśli płatność nadal nie działa, skontaktuj się z nami pod numerem 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl, a my pomożemy rozwiązać problem lub zmienimy sposób płatności.
Chcę zmienić sposób dostawy lub płatności.
Nie musisz składać nowego zamówienia. Skontaktuj się z nami pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl, a pomożemy zmienić sposób dostawy lub płatności.
Chcę zmienić adres dostawy lub punkt odbioru.
Jeśli chcesz zmienić punkt odbioru, najpierw przygotuj adres lub nazwę nowego punktu odbioru. Adresy punktów odbioru znajdziesz pod tym linkiem: InPost. Jeśli masz wybrany nowy punkt odbioru lub chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami pod numerem +48 126 006 160 lub za pośrednictwem e-maila na zamowienia@natima.pl, a wspólnie rozwiążemy problem.
Wasz e-mail został oznaczony jako phishing. Co to oznacza?
Ten problem występuje przede wszystkim, jeśli masz adres e-mail w Gmailu. W wiadomościach często używamy linków do stron trzecich w celu śledzenia przesyłek, bramek płatniczych itp., co skrzynki pocztowe czasem mogą uznać za phishing. Jeśli napotkasz ten problem, po prostu oznacz wiadomość jako „to nie jest spam/phishing”, a nasze e-maile będą przychodziły poprawnie.
Co oznacza data "MFG" na niektórych produktach?
Na niektórych produktach producent nie podaje daty ważności, ale jedynie datę produkcji (ang. manufacturing - skrót MFG). Dla takich produktów przyjmuje się, że ich data ważności wynosi dokładnie 2 lata od daty produkcji.