Obchodní podmínky
Ogólne warunki handlowe
I. Postanowienia podstawowe
1. Niniejsze ogólne warunki handlowe (dalej „warunki handlowe”) zostały przygotowane zgodnie z art. 535 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2022 poz. 1360 z późn. zm.) (dalej „Kodeks cywilny”).
Natios Health, s.r.o.
IČO: 28582292
DIČ (NIP): CZ28582292
z siedzibą: Trocnovská 1088/2a, Přívoz, 702 00 Ostrava, Republika Czeska
e-mail: sklep@natima.pl
telefon: +48 126 006 160
(dalej „sprzedawca”)
2. Niniejsze warunki handlowe określają wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz osoby fizycznej zawierającej umowę sprzedaży poza działalnością gospodarczą jako konsument albo w ramach działalności gospodarczej (dalej „kupujący”) za pośrednictwem interfejsu dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.natima.pl (dalej „sklep internetowy”).
3. Jeśli kupujący zawiera umowę sprzedaży w ramach swojej działalności gospodarczej, przyjmuje do wiadomości, że oferowane przez sprzedawcę towary są przeznaczone wyłącznie dla końcowych konsumentów i nie mogą być dalej odsprzedawane osobom trzecim. Kupujący zobowiązuje się nie wykorzystywać zakupionych towarów w celach handlowych, w szczególności promocyjnych, ani do dalszej dystrybucji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania otrzymanego zamówienia lub odstąpienia od umowy sprzedaży, jeśli pojawi się uzasadnione podejrzenie, że kupujący nabywał lub nabywa towary w celu dalszej ich odsprzedaży osobom trzecim.
4. Postanowienia niniejszych warunków handlowych stanowią integralną część umowy sprzedaży. Uzgodnienia w umowie sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków.
5. Niniejsze warunki handlowe i umowa sprzedaży sporządzone są w języku polskim.
II. Informacje o towarach i cenach
1. Informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów oraz ich główne właściwości, są podane przy każdym produkcie w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów zawierają podatek od towarów i usług (VAT) oraz wszystkie inne opłaty i koszty zwrotu towaru, jeśli ze względu na swój charakter nie może on zostać odesłany zwykłą przesyłką pocztową. Ceny towarów obowiązują tak długo, jak są wyświetlane w sklepie internetowym. Postanowienie to nie wyklucza zawarcia umowy sprzedaży na warunkach indywidualnie uzgodnionych.
2. Wszelka prezentacja towarów zamieszczona w katalogu sklepu internetowego ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży w odniesieniu do takich towarów.
3. W sklepie internetowym zamieszczone są informacje o kosztach pakowania i dostawy towaru. Informacje o kosztach pakowania i dostawy towaru obowiązują wyłącznie w przypadku dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (o ile sprzedawca oferuje taką możliwość).
4. Ewentualnych rabatów od ceny sprzedaży nie można łączyć, o ile sprzedawca i kupujący nie uzgodnili inaczej.
III. Zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży
1. Koszty poniesione przez kupującego w związku z korzystaniem ze środków porozumiewania się na odległość (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) w celu zawarcia umowy sprzedaży obciążają kupującego. Koszty te nie różnią się od podstawowych stawek operatora.
2. Kupujący może złożyć zamówienie na towar w następujący sposób:
- za pośrednictwem swojego konta klienta, jeśli dokonał rejestracji w sklepie internetowym,
- wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.
3. Przy składaniu zamówienia kupujący wybiera towar, liczbę sztuk, sposób płatności oraz sposób dostawy.
4. Przed wysłaniem zamówienia kupującemu umożliwia się sprawdzenie i ewentualną korektę danych wprowadzonych w zamówieniu. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy, klikając przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Dane podane w zamówieniu są uważane przez sprzedawcę za prawidłowe. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól w formularzu zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi.
5. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedawca wysyła kupującemu potwierdzenie jego otrzymania i podsumowanie (w tym dane dostawy i dane osobowe kupującego) na adres e-mail wskazany przez kupującego w zamówieniu. Potwierdzenie to uważane jest za zawarcie umowy. Do potwierdzenia dołączone są aktualne warunki handlowe sprzedawcy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę na adres e-mail kupującego.
6. W przypadku, gdy którykolwiek z wymagań określonych w zamówieniu nie może zostać spełniony przez sprzedawcę, sprzedawca prześle kupującemu na podany adres e-mail zmodyfikowaną ofertę. Zmodyfikowana oferta traktowana jest jako nowa propozycja umowy sprzedaży i w takiej sytuacji umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez kupującego przyjęcia tej oferty na adres e-mail sprzedawcy wskazany w niniejszych warunkach handlowych.
7. Wszystkie zamówienia otrzymane przez sprzedawcę są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie do momentu otrzymania przez niego powiadomienia o przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie lub przez e-mail, korzystając z danych kontaktowych sprzedawcy wskazanych w niniejszych warunkach handlowych.
8. W przypadku oczywistego błędu technicznego po stronie sprzedawcy, który dotyczy podania ceny towaru w sklepie internetowym lub w trakcie składania zamówienia, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia kupującemu towaru za cenę rażąco błędną. Sprzedawca poinformuje o takim błędzie kupującego bez zbędnej zwłoki i prześle zmodyfikowaną ofertę na jego adres e-mail. Zmodyfikowana oferta jest nową propozycją umowy sprzedaży i w takiej sytuacji umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia jej przyjęcia przez kupującego na adres e-mail sprzedawcy.
9. Państwa satysfakcję z zakupów sprawdzamy przy użyciu wiadomości e-mail w ramach programu „Zaufane Opinie Ceneo”, w którym uczestniczy nasz sklep internetowy. Ankiety wysyłamy każdorazowo po dokonaniu zakupu, o ile nie sprzeciwią się Państwo ich otrzymywaniu na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 poz. 344 z późn. zm.). Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłki ankiet odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na badaniu zadowolenia klientów z dokonanych zakupów. W celu wysyłania ankiet, analizy Państwa opinii oraz oceny naszej pozycji rynkowej korzystamy z usług dostawcy, którym jest operator portalu Ceneo.pl; na ten cel możemy przekazywać informacje o zakupionych produktach oraz Państwa adres e-mail. Dane osobowe nie są przekazywane żadnym innym podmiotom trzecim w celu ich własnego wykorzystania. W każdej chwili mogą Państwo sprzeciwić się dalszemu otrzymywaniu ankiet, klikając odpowiedni link w przesłanej wiadomości e-mail. W przypadku wyrażenia sprzeciwu zaprzestaniemy wysyłania ankiet.
10. Na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 poz. 344 z późn. zm.) możemy – jako podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną – wysyłać naszym klientom informacje handlowe dotyczące naszych usług lub firmy (np. newsletter). W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania takich informacji, klikając odpowiedni link w wiadomości e-mail lub pisząc na nasz adres kontaktowy.
IV. Konto klienta
1. Na podstawie rejestracji kupującego w sklepie internetowym kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Z poziomu konta klienta kupujący może składać zamówienia na towary. Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji.
2. Przy rejestracji konta oraz składaniu zamówienia kupujący zobowiązany jest podawać prawdziwe i poprawne dane. Dane podane przez kupującego w koncie i przy składaniu zamówienia są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe. W razie zmiany tych danych kupujący jest zobowiązany je niezwłocznie zaktualizować.
3. Dostęp do konta klienta jest chroniony nazwą użytkownika oraz hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania w poufności informacji niezbędnych do logowania do konta.
4. Kupujący nie może umożliwiać korzystania ze swojego konta osobom trzecim.
5. Sprzedawca może usunąć konto klienta, w szczególności w przypadku, gdy kupujący nie korzysta z konta nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy lub gdy kupujący naruszy swoje obowiązki wynikające z umowy sprzedaży i niniejszych warunków handlowych, w tym zakaz dalszej odsprzedaży towaru.
6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto klienta może być niedostępne bez przerwy, zwłaszcza w związku z konieczną konserwacją sprzętu i oprogramowania sprzedawcy lub osób trzecich.
V. Warunki płatności i dostawa towaru
1. Cena towaru oraz ewentualne koszty związane z dostawą towaru wynikające z umowy sprzedaży mogą być opłacone przez kupującego w następujący sposób:
- bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy nr: 21 1020 2472 0000 6302 0720 3674, prowadzony w PKO Bank Polski,
- bezgotówkowo kartą płatniczą,
- bezgotówkowo przelewem za pośrednictwem bramki płatności,
- za pobraniem – gotówką lub kartą przy odbiorze towaru,
- gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie sprzedawcy,
- gotówką lub kartą przy odbiorze w punkcie odbioru (np. w ramach usługi paczkowej).
2. Łącznie z ceną sprzedaży kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedawcy ustaloną kwotę za pakowanie i dostawę towaru. O ile nie zaznaczono inaczej, pod pojęciem „cena sprzedaży” rozumie się również koszty związane z dostawą towaru.
3. W przypadku płatności gotówką cena sprzedaży jest płatna w momencie odbioru towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena sprzedaży jest płatna w terminie 7 dni od zawarcia umowy sprzedaży.
4. W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatności kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami dostawcy danej usługi płatniczej.
5. W przypadku płatności bezgotówkowej zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny sprzedaży uważa się za spełnione z chwilą zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedawcy.
6. Sprzedawca nie żąda od kupującego zaliczki ani innych podobnych płatności przed wysłaniem towaru. Zapłata ceny sprzedaży przed wysłaniem towaru nie jest zaliczką.
7. Towar jest dostarczany kupującemu:
- na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu,
- do punktu odbioru przesyłek wskazanego przez kupującego w zamówieniu,
- poprzez odbiór osobisty w siedzibie sprzedawcy.
8. Wybór sposobu dostawy dokonywany jest podczas składania zamówienia.
9. Koszty dostawy towaru zależą od wybranej formy wysyłki i odbioru, są wskazane w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym przez sprzedawcę. Jeżeli sposób dostawy zostanie uzgodniony na życzenie kupującego w sposób nietypowy, wówczas kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty z tym związane. Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi w takich przypadkach na kupującego w momencie przekazania towaru przewoźnikowi.
10. Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego dostarczenia zakupionego towaru po zawarciu umowy sprzedaży, nie później jednak niż w terminie 30 dni.
11. Jeżeli sprzedawca jest zobowiązany na podstawie umowy sprzedaży do dostarczenia towaru na adres wskazany przez kupującego, kupujący ma obowiązek odebrać towar przy dostawie. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest ponowne dostarczenie towaru lub dostawa w inny sposób niż wskazany w zamówieniu, kupujący ponosi koszty związane z taką ponowną lub alternatywną dostawą.
12. Przy odbiorze towaru od przewoźnika kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie zostało naruszone. W razie stwierdzenia uszkodzenia opakowania świadczącego o ingerencji osób nieuprawnionych, kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki od przewoźnika i niezwłocznie powiadomić go o tym fakcie.
13. Sprzedawca wystawi kupującemu dokument sprzedaży (fakturę). Dokument ten zostanie wysłany na adres e-mail kupującego.
14. Kupujący nabywa prawo własności do towaru z chwilą zapłaty całości ceny sprzedaży za towar, w tym kosztów dostawy, jednak nie wcześniej niż z chwilą odbioru towaru. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na kupującego w momencie odbioru towaru lub w chwili, gdy kupujący był zobowiązany towar odebrać, lecz uczynił to w sposób sprzeczny z umową sprzedaży.
VI. Odstąpienie od umowy
1. Kupujący, który zawarł umowę sprzedaży poza działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zm.).
2. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni:
- od dnia otrzymania towaru,
- od dnia otrzymania ostatniej części zamówienia, jeżeli przedmiotem umowy jest kilka różnych towarów lub dostawa w częściach,
- od dnia otrzymania pierwszej dostawy, jeżeli przedmiotem umowy jest regularna, powtarzająca się dostawa towaru.
3. Kupujący nie może odstąpić od umowy w przypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy, w szczególności gdy:
- towar został wyprodukowany według specyfikacji kupującego lub służył do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb,
- towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia,
- towar jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych, a opakowanie zostało otwarte,
- dotyczy dostawy treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
- lub w innych przypadkach przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta.
4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupujący może wysłać na adres e-mail lub adres pocztowy sprzedawcy wskazany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu. FORMULARZ DO POBRANIA ZNAJDUJE SIĘ POD PONIŻSZYM LINKIEM.
6. Kupujący, który odstąpił od umowy, jest zobowiązany do zwrotu towaru sprzedawcy w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru, w tym w sytuacji, gdy ze względu na charakter towaru nie może on zostać zwrócony zwykłą przesyłką pocztową.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedawca zwróci kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy, w taki sam sposób, w jaki kupujący dokonał płatności, chyba że kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu i nie będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami.
8. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca zwróci koszty dostawy w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji dostawy.
9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
10. Kupujący powinien zwrócić towar w stanie nieuszkodzonym, niezniszczonym, niezużytym i – o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu. Sprzedawca ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o kwotę odpowiadającą uszkodzeniu towaru, jeżeli takie uszkodzenie powstało.
11. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy w przypadku wyczerpania zapasów, niedostępności towaru lub gdy producent, dystrybutor lub dostawca zaprzestał produkcji lub dystrybucji towaru. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym kupującego poprzez adres e-mail wskazany w zamówieniu i w terminie 14 dni zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy, tym samym sposobem, jakim płatności zostały dokonane, chyba że strony ustalą inaczej.
12. W przypadku, gdy wraz z zakupionym towarem kupujący otrzymał od sprzedawcy prezent (gratis), a następnie odstąpił od umowy zgodnie z niniejszym działem, jest zobowiązany zwrócić również otrzymany prezent. Zawarcie umowy darowizny w tym zakresie ma charakter warunku rozwiązującego.
VII. Prawa z tytułu wad towaru
1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, że towar w momencie odbioru jest wolny od wad. W szczególności sprzedawca odpowiada, że w chwili, gdy kupujący towar odebrał:
- towar ma właściwości uzgodnione przez strony lub – w braku uzgodnień – takie właściwości, jakich kupujący mógłby się spodziewać, biorąc pod uwagę charakter towaru i publicznie podawane informacje,
- towar nadaje się do celu, do którego tego rodzaju towar jest zwykle używany,
- towar odpowiada jakością lub wykonaniem próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub wykonanie były określone według próbki lub wzoru,
- towar występuje w odpowiedniej ilości, wymiarze lub wadze,
- towar spełnia wymogi przewidziane w przepisach prawa.
2. Jeżeli wada ujawni się w ciągu roku od dnia odbioru towaru przez kupującego, domniemywa się, że towar był wadliwy w momencie odbioru, chyba że sprzeciwia się temu charakter wady lub charakter towaru. Kupujący jest uprawniony do zgłoszenia wady, która ujawniła się w okresie dwóch lat od odbioru towaru, jednak w zakresie i na zasadach przewidzianych w obowiązujących przepisach.
3. W przypadku towaru opisanego jako używany, kupujący przyjmuje do wiadomości, że nie jest to towar nowy i może nosić ślady używania. Z tego względu okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu wad jest ograniczony do jednego roku.
4. W przypadku stwierdzenia wady kupujący może złożyć reklamację i żądać:
- wymiany towaru na nowy,
- naprawy towaru,
- odpowiedniego obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna).
5. Kupujący może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy, jeśli:
- sprzedawca odmówi usunięcia wady lub nie usunie jej w odpowiednim czasie,
- wada wystąpi ponownie,
- wada stanowi istotne naruszenie umowy,
- z okoliczności lub oświadczenia sprzedawcy wynika, że wada nie zostanie usunięta w rozsądnym terminie lub bez poważnych niedogodności dla kupującego.
6. Sprzedawca przyjmuje reklamacje w swojej siedzibie lub we wskazanym punkcie handlowym. Sprzedawca wyda kupującemu pisemne potwierdzenie z datą przyjęcia reklamacji, opisem reklamowanego towaru i żądanego sposobu załatwienia reklamacji.
7. Kupujący powinien udowodnić, że przysługuje mu prawo do złożenia reklamacji (np. poprzez przedłożenie dowodu zakupu). Uprawnienia z tytułu wad nie przysługują w przypadku, gdy kupujący wiedział o wadzie przed odbiorem towaru lub sam ją spowodował.
8. Sprzedawca lub upoważniony przez niego pracownik rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, o ile charakter wady nie wymaga ekspertyzy. Reklamacja, włącznie z usunięciem wady, powinna być rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia reklamacji, chyba że sprzedawca uzgodni z kupującym dłuższy termin. Bezskuteczny upływ tego terminu jest równoznaczny z istotnym naruszeniem umowy i uprawnia kupującego do odstąpienia od umowy.
9. Sprzedawca poinformuje kupującego pisemnie lub drogą e-mailową o rozstrzygnięciu reklamacji.
10. W przypadku uzasadnionej reklamacji kupujący ma prawo do zwrotu niezbędnych kosztów poniesionych w związku z jej złożeniem. Prawo to kupujący może zrealizować w terminie miesiąca od upływu okresu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru.
11. Wybór sposobu rozstrzygnięcia reklamacji należy do kupującego, z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów.
12. Prawa i obowiązki stron dotyczące wad towaru regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
13. Postanowienia o prawach z tytułu wad towaru opisane powyżej mają zastosowanie wyłącznie do konsumentów. W przypadku, gdy kupujący zawiera umowę w ramach działalności gospodarczej, jego uprawnienia regulują odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
VIII. Doręczenia
1. Strony mogą przekazywać sobie wszelką korespondencję pisemną drogą elektroniczną.
2. Kupujący wysyła korespondencję na adres e-mail sprzedawcy wskazany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca wysyła korespondencję na adres e-mail kupującego wskazany w jego koncie lub w zamówieniu.
IX. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
1. W sprawach spornych wynikających z umowy sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a konsumentem istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich m.in. przy udziale Inspekcji Handlowej (http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php) lub innych podmiotów uprawnionych do tego na mocy obowiązujących przepisów. Konsument może również skorzystać z platformy ODR pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów na podstawie odpowiednich przepisów prawa, w tym regulujących działalność gospodarczą. Inspekcja Handlowa sprawuje kontrolę przestrzegania przepisów o ochronie konsumentów w zakresie swojego działania.
X. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie uzgodnienia pomiędzy sprzedawcą a kupującym podlegają prawu polskiemu. Jeśli stosunek prawny wynikający z umowy sprzedaży zawiera element międzynarodowy, strony postanawiają, że właściwe jest prawo polskie, z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących chroniących konsumenta w jego kraju zamieszkania.
2. Sprzedawca nie jest związany żadnym kodeksem postępowania w rozumieniu art. 66 ustawy o prawach konsumenta.
3. Wszelkie prawa do strony internetowej sprzedawcy, w tym prawa autorskie do treści, układu strony, zdjęć, filmów, grafik, znaków towarowych, logotypów oraz innych elementów, należą do sprzedawcy. Zabrania się kopiowania, modyfikowania czy innego wykorzystywania strony internetowej lub jej części bez zgody sprzedawcy.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy spowodowane ingerencją osób trzecich w funkcjonowanie sklepu internetowego ani za jego użytkowanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem. Kupujący nie może podczas korzystania ze sklepu internetowego stosować procedur mogących niekorzystnie wpłynąć na jego działanie, ani podejmować działań umożliwiających nieuprawnione ingerowanie lub korzystanie z oprogramowania tworzącego sklep internetowy.
5. Kupujący przejmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
6. Umowa sprzedaży wraz z warunkami handlowymi jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest publicznie dostępna.
7. Brzmienie warunków handlowych może zostać zmienione lub uzupełnione przez sprzedawcę. Zmiany te nie naruszają praw i obowiązków powstałych w czasie obowiązywania poprzedniej wersji warunków handlowych.
8. Załącznikiem do warunków handlowych jest wzór formularza odstąpienia od umowy.
Niniejsze warunki handlowe obowiązują od dnia 02.04.2025.
Załącznik: Formularz odstąpienia od umowy w terminie 14 dni – pobierz tutaj